Boston ABD'nde Fizik Doktora Programları Bul 2020

PhD derecesi alındığı kuruma ve bu kurumun bulunduğu ülkeye göre değişiklik gösterebilir. Birçok bilim adamı, akademik topluma katkıda bulunmak amacıyla yada alanlarına büyük bir ilgi duydukları için PhD derecesi almaktadırlar.  Fizik çalışmaları, evrenin enerji, hız ve elektrik gibi çeşitli temel özelliklerini keşfetmek isteyenler için tasarlanmıştır. Öğren… Devamını oku

Fizik çalışmaları, evrenin enerji, hız ve elektrik gibi çeşitli temel özelliklerini keşfetmek isteyenler için tasarlanmıştır. Öğrenciler evrenin yasaları, deneyleri ve gözlemleri inceleyerek nasıl çalıştığını öğrenebilirler.

ABD'de Eğitim esas olarak üç düzeyde gelen kontrolü ve finansmanı ile, kamu sektörü tarafından sağlanan: devlet, yerel ve federal, bu sırayla.ABD'de bir yüksek öğretim düzeyinde eğitim almak ortak gereksinimleri kabul kompozisyon (aynı zamanda amaç veya kişisel bir bildirimde tablosuna olarak da bilinir), kayıtları transkript, tavsiye / referans mektubu, dil testleri yer alacak

Charlestown Boston daha sonra 1848 yılında bir şehir olma yolunda açılır ilk mahalle oldu. Bu bir topluluk üniversite ve yerel bir genel hastane tarafından yapılan bir enstitü vardır.

Boston ABD'nde Fizik Doktora Dereceleri Bilgi İsteyin 2020